مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-05اجتماعي

سیل در روستای مشهد شهرستان دماوند| مردم: مسیر مسدود است/ فرماندار: راه باز است!


در بارش های اخیر 24 ساعت گذشته تعدادی از روستاهای شهرستان دماوند به علت ریزش کوه و طغیان رودخانه ها دچار مشکلات رفت وآمد شدند و به رغم اعلام فرماندار دماوند مبنی بر عدم مشکلی اهالی محدوده روستای مشهد تا روستای آب چمن با مشکلات جدی روبه رو هستند.

- خبرگزاری فارس از دماوند: روز گذشته بر اثر بارش شدید باران برخی از نقاط استان تهران دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که محدوده روستای مشهد تا روستای آب چمن در شهرستان دماوند یکی از مناطقی بود که حدود 10 کیلومتر تمام جاده مسدود شد.

علاوه بر جاده، باغات روستاها هم زیر آب رفت و خسارات جدی و زیادی به کشاورزان دماوندی وارد کرد.

به رغم پیام های مردمی و تصاویر و شواهد موجود که از بسته بودن مسیر حکایت دارد اما فرماندار شهرستان دماوند و دهیار بخش مرکزی از باز شدن راه ها خبرمی دهند.

فرماندار: هیچ مشکلی برای تردد در روستاهای دماوند وجود ندارد مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند بامداد چهارشنبه در خصوص بارش های اخیر 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: 8 روستای شهرستان دماوند به علت ریزش کوه وطغیان رودخانه ها دچار مشکلات رفت و آمد شدند.

وی گفت: در این زمینه، بارندگی ها در برخی از روستاها شدت بیشتری داشت و حتی معابر داخلی خود روستا نیز برای عبورومرور دچار مشکل شده و با گل ولای بسیار زیادی که در داخل معابر اصلی روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در روستای مشهد شهرستان دماوند| مردم: مسیر مسدود است/ فرماندار: راه باز است!

سیل در روستای مشهد شهرستان دماوند| مردم: مسیر مسدود است/ فرماندار: راه باز است!